22 Mayıs 2010 Cumartesi

Yoğunum, Yoğunsun, Yoğunuz


İş yükümün çokluğundan dolayı iyice boşladım valla, doğru düzgün takip edemez olduk spor dünyasını. Her neyse kısa kısa notlar ile geçelim.


- Serinin ikinci maçı için bugün Ayhan Şahenk'te olacağım, muhtemelen laptop ve fotoğraf makinemi de yanıma alırım, gene guzel bir yazı çıkar akşama.

- Akşama dedik de unuttuk sanmayın, CL finali var bu akşam. Maç çıkışı Vamos Tayfa ile birlikte çökeriz bir yerde, Inter'li olanı dışlarım çok pis yalnız haberiniz olsun.

- Şu Twitter çıktı mertlik bozuldu, Ergin Ataman'ın yazdıkları hiç hoş değil, geçen yıl seride dopingli oyuncun çıkmış dönen olayları herkes biliyor, Fenerbahçe taraftarının sana bu noktadan girmesinden daha normal ne olabilir ki. Karşı Efes tribünündekiler de Bursa diye bağırıyorlardı yani, Nedim Karakaş'ta çıkıp bu çocukları Bursa diye bağırtanlar mı desin... Ayrıca o tezahüratı çıkartan da bendim tribünde, 3 kişi ile başladık bir anda tüm tribün katıldı. Sanki yöneticilerin emriyle yapılmış gibi göstermenin manası yok,tribün işi eğlence işidir, küfür etmeden rakip takıma laf sokabiliyorsan en güzelidir hatta, kaldı ki bizim yöneticilerden seni adam yerine koyan biri olduğunu da sanmıyorum zaten...

- Dün çocukluğumdan beri bir türlü yapamadığım bir şeyi yapıp Dünya Kupası 2010 çıkartma albümü aldım, azimliyim full şekilde halledip bu albümü, sonra da saklayacağım. İlerde çocuğuma gösteririm.

- Nike'in reklam filmi cidden çok başarılı olmuş, izleyenler izlemeyenlere anlatsın, link vermesin ama, hazıra konmasın kardeşim izlemeyenler :) Bak ben veriyor muyum link falan.

- Bilenler bilir çok iyi bilmesemde yaz sezonunda bisiklet turlarını takip edip sizlerle paylaşmayi seviyorum, şimdi bu konuda benden çok daha donanımlı bir blog var Camion Balai isimli harika bir blog var. (ki Caner Eler'e teşekkür etmek lazım sağolsun sayesinde varlığından haberdar olduk. ) Meraklısına şiddetle tavsiye ediyorum...

- Kafayı toparlayayım biraz da Tenis sezonu hakıında yazmak lazım, oyuncularımız çeşitli turnuvalara giriyorlar, onlara da bakmak lazım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...