24 Mayıs 2010 Pazartesi

Fener'li Uyuma , Uyandır...


Sayın Özilhan Rusya'dan buyurmuş, yasa bu haliyle çıkarsa kapatmaktan başka çaremiz yok. Peki gerçekten tek çare kapatmak mı ? Açık konuşayım yasa tasarısına ben de karşıyım, ama karşı olmamın sebebi, alkol gibi isteyenin içip, isteyenin içmeyeceği ve reklamı zaten sınırlı olan bir şeyi tamamen yasaklamak gibi bir zihniyete dayanıyor. Ya da kısaca İran'a benzetsek şu ülkeyi ne güzel olur yahu kafalarının ürünü. Cem Yılmaz'ın son DVD'sindeki nüktedan bölüm geliyor aklıma.

- Cem Bey sizin filmlerinizde çok küfür var , çocuklara kötü örnek oluyorsunuz
- E çocuk beni örnek alıyorsa neden film çekmiyor ?

Bu da o hesap yani, çocuk Kaya'yı smaç atarken görünce, vaaay bira içince boyum uzuyor potaya smaç basıyorum diye mi düşüneceğini hayal ediyorlar herhalde. O yüzden yasaklayalım diyorlar. Değme bilim-kurgu, fantastik filmlere taş çıkartır yani bu düşünceler...

Anak Sayın Özilhan'ın ikide bir çıkıp kapatmaktan başka çaremiz yok demesi, bana biraz fazla demogoji kokan, ajitasyon içeren ve samimiyetsiz geliyor. 30 senedir Türk Basketbol'unun hizmetindesiniz, sayısız yıldız oyuncun alt yapınızdan çıktı, bu ülkeye basketbolu sevdirdiniz, bir nesil Larry Richard'la, Ufuk Sarıca ile Petar Naumoski ile büyüdü. Bunları inkar eden taş olur zaten, peki derdiniz ve tek amacınız gerçekten Türk Basketbol'una hizmet etmek mi... Çünkü basketbola hizmet edeceksiniz bunu hangi isimle yaptığınızın bir önemi yoktur, Ha Efes olmuş, ha Anadolu Holding , ha Alternatif Bank vs. vs. Bu konuda haksızsam söyleyin lütfen, benim tek derdim basketbola hizmet olsa ve bir sekilde belli bir markamı bu iş için kullanamıyorsam başka markamı kullanırım, çünkü derdim basketbola hizmet etmek, reklam ikinci planda benim için. Ama bizim hizmet etmek istememize engel oluyorlar diyip, ardından da kapatırız ha demek komik oluyor cidden. Bu arada sağdan soldan fısıltı gazetelerini devreye sokup el altından EFES PİLSEN , Partizan ve CSKA ile görüşüyor haberlerini servis etmekte, o bizim çocukluğumuzda bildiğimiz gördüğümüz EFES PİLSEN ekolünün son icadı herhalde. Ya da o ekol biteli çok oluyor da kendinize mi itiraf edemiyorsunuz...Geçen yıl da şubeyi kapatırım tehditi dedikoduları ayyuka çıkmıştı, EFES camiasında bir refleks bu herhalde. Zora gelince misketlerimi verin ben oynamıyorum demek. Bakınız gene bir final serisi oynanıyor, ama ne hakemlerin kötü performansından (ki sezonun nerdeyse tamamında iyi performans göremedim ben), bahsediliyor ne de hemen hemen her pozisyon itiraz eden Ergin Ataman'dan. Bizim için seri baştan kırıldı diyor Efes tarafı, neymiş bu yasa tasarısı yüzünde oyuncuların morali bozulmuş. Aranızda bir tane akıllı yönetici dahi yok mu. Yasa tasarısının kabul edilse bile 1 Ocak 2012'den önce yürürlüğe giremeyeceğini okumuyorlar mı ? Yoksa okudukları işlerine mi gelmiyor. Sayın Özilhan Fenerbahçe'nin salonu için bana da verseler arazi ben de yaparım demişti, hiç salon yapmak iççin arazi istediniz mi sayın Özilhan...Gelin beraber yapalım dediğinde Aziz Yıldırım niye çark ettiniz, hadi o zaman 30 senedir basketbola çaktığınız bir çivi olsun da bir salon yaptırın, tuğlalarını ben taşırım sırtımda. İşinize gelince spor kulübüyüz vs. işinize gelmeyince bak kapatırım ha tehditi...Uyuma Fener'li , uyandır herkesi birileri gene olayları başka yöne çekmeye çalışıyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...