12 Nisan 2010 Pazartesi

Hafta Sonu Böyle Geçti


Şimdi tek tek yazsam uzayacak, öyle bir vakitte yok zaten. Kısa kısa hafta sonunu özetleyelim.

Cumartesi mücadele açısından güzel, ama pozisyon değerlendirme açısından kısır bir BJK maçı izledik. Sene başından beri Bünyamin Gezer'in bırakın üst seviye hakemliğini, hakemlik yapmasını tartışırım, Gördüğüm en yetersiz hakemlerden biri kendisi. Yani Egemen'in hentbol'ünü göremiyorsan, Burak'ın yaka paça indirilişini çözemiyorsan hakemlik yapma arkadaş bir zahmet. Sonuçta bir FB'li olarak yüzümüzü güldüren bir skor oldu. Ki üstüne bir de Bursa'nın puan kaybı kaymaklı ekmek kadayıfı oldu. Bakalım ne olacak hafta sonu.

- Cumartesi'nin finişini El Classico ile yaptık, futbol olarak çok yüksek beklentilerim yoktu, tam da beklediğim gibi oldu zaten. Ama işte elinizde Xavi gibi bir pas sihirbazı varsa iki pas ile oyunu değiştirir. Tabi elinizde, o attığınız pası yakalayacak bir Messi olması da işin diğer boyutu. Sonuç itibariyle Barca'nın planı Real'in dalga dalga inen kanatlarını tıkamaktı bunu da çok iyi becerdiler. Hakettikleri bir galibiyet aldılar ki bu galibiyet şampiyonluk habercisi bence. He Real Madrid'liler için kabusun başlangıcı bu, asıl tepe noktası CL finalinden sonra olabilir Real Madrid taraftarları için.

- Pazar günü pek ilgilenemedim televizyonla, akşam çöktüm ekran karşısına GS- Diyarbakır maçına baktım, taraftarın protestosu haklıydı ama şekil olarak gereksiz abarttılar, hele ki Arda'ya sinema peşinde diye bağırmaları çok komikti. Arda sene sonu gider GS'den, Gs'liler de çok ararlar Arda'nın ruhunu...Diyarbakır başkanı halen daha konuşuyor , yahu başkan ligin ilk yarısında oynadığın GS maçı 11'inden, bu maçın 11'ine kalan sadece 4 oyuncu var. Halen daha neyin oyunundan ön kesmesinden bahsediyorsun.

- Vakıfbank maçı başlayınca ona kaydım, TVF Başkanı'nı çok eleştirdim, eleştirmeye devam edeceğim en sert şekilde. Bu konu hakkında detaylı bir yazı yazacağım, bu oyuncular insan yahu, programı bu kadar sıkıştırmak zorunda mısınız...

- Moto GP sezonun ilk yarışını izledim, The Doctor işini yaptı gene, Yamaha'nın duble yapması sezon başında güzel bir mesaj oldu. Yarışın son iki turu nefes kesti, 3.lük yarışında bir Dovizioso bir Hayden öne geçiyordu, son düzlükte HONDA farkı ile Dovizioso podyumdaki son yeri kapan pilot oldu. Casey Stoner'ın düşerek yarışmayı terk etmesi de günün kötü olaylarından biriydi.

- Gecenin finalini Lakers maçı ile yaptım, gerçi iddaa'dan 190,5 Alt oynadığım için son anlarını inanılmaz heyecanla izledim o ayrı. Lakers avantaj elindeyken Derek Fisher'ın anlama veremediğim bir faulu yüzünden 3 atış yemek zorunda kaldılar, son hücumda topun Gasol'da kalması ve onun 3 sayı kullanması enteresan oldu. Sonuçta Lakers'ın son çeyrek kabusu devam ediyor, Play - off zamanı böyle oynamazlar diye düşünüyorum. Bu maçın bitimiyle Raptors - Bulls maçına baktım biraz, Raptors o kadar kötü oynuyor ki 1. çeyreğin ortasında bıraktım izlemeyi. Bosh'un yokluğunda onun ribaund yükünü Hido üstlenmiş anlaşılan. Bulls 1 galibiyet öne geçti ama son iki maçı Boston ve Bobcats ile. O yüzden Raptors için her şey bitmiş değil fakat ışık yok takımda.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...