24 Mart 2010 Çarşamba

Yeşilçam Ödülleri


Biraz spor'un dışına çıkalım istedim. Dün akşam izledim ödül törenini, ufak tefek detayları saymazsak cidden Türkiye'nin Oscar'ı olur bu ödül töreni. 3. kez düzenleniyor bu sene ve 3 sene de geldiği noktayı görmek cidden mutluluk verici. Beni bu sene en çok etkileyen iki film vardı daha doğrusu ödül alanların içerisinde izleymediklerim de vardı onlara haksızlık etmemek lazım. Nefes ve Başka Dilde Aşk'ın performansını merak ediyordum. Özellikle Mert Fırat en iyi erkek oyuncu ödülünü almazsa, ciddi haya kırıklığı yaşardım. Sağolsun jüri beni hayal kırıklığına uğratmadı, Nefes'in de en iyi film ödülünü hakettiğine inanıyordum, orada da yanılmadım. Bİnnur Kaya'nın Vavien'deki performansını izleyemedim ama, söz konusu Binnur Kaya ise aldığı ödülü sonuna kadar haketmiştir diyebiliyorum rahatça. Tam liste aşağıda, güzel bir akşam geçirdim ödül törenini izlerken, umarım seneye çok daha iyi olur.

En İyi Film: Nefes: Vatan Sağ Olsun

En İyi Yönetmen: Reha Erdem-Hayat Var

En İyi Kadın Oyuncu: Binnur Kaya-Vavien

En İyi Erkek Oyuncu: Mert Fırat-Başka Dilde Aşk

En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Cemal Toktaş-Güneşi Gördüm

En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Derya Alabora-Pandora'nın Kutusu

En İyi Görüntü Yönetmeni: Soykut Turan-Güneşi Gördüm

En İyi Senaryo: Engin Günaydın-Vavien

En İyi Müzik: Atilla Özdemiroğlu-Vavien

En İyi Genç Yetenek: Elit İşcan-Hayat Var

Turkcell İlk Film Ödülü: Nefes: Vatan Sağ Olsun-Levent Semerci

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...