9 Mart 2010 Salı

Polonya'dan All Star Geçti


Bayan basketbolunun all star'ı bu yıl Gdynia şehrinde yapıldı. Hani tamam taraflı bir yazarım eyvallah da FB TV olmasa şu organizasyonu izleyemeyecektik bu ülkede. Hem de ligimizden 3 oyuncu ilk 5 çıkarken. Hatta birinin yerine de kontenjandan dolayı Dupree'yi aldılar, aslında 4 oyuncu vardı o da ayrı konu . Her neyse efendim biz güzelliklere dönelim. Hani sahadaki kızlar güzel mi güzel zaten, e malum organizasyon Polonya'da olunca dansçı kızlarda güzel oluyor , tribünlerde. Bir de basket topu ile hareketler yapan bir abi vardı, o da cidden süperdi.

Maçın ilk 3 periyodu al gülüm ver gülüm, dur yahu bir ters turnike de ben deneyeyim, dur iki bacak arası yapayım şurda da, fundamental görsünler modunda geçti desek yalan olmaz. Eryn Philips'in ilk yarı sonundaki driblling şovu süperdi. Maçın genelinde burası benim çöplüğüm kardeşim diyen Bibrzycka maçın yıldızı oldu zaten. Bizim temsilcilerimiz çok fazla kasmadı, hatta oynamadılar bile. Ama gene de Penny Taylor'u üzerinde Fenerbahçe eşofmanı ile Taurasi'nin yanında görmek güzel oluyor. E tabi haliyle ikisini birden aynı eşofmanda görsek diye geçmedi de değil içimizden. Nevriye Avrupa takımının coach'undan "Tanjevic tarafından kenarda unutulan oyuncu " kıvamında kaldı. Kısıtlı sürede 6 sayı 4 ribaund 2 asist yaptı, e daha ne yapsın. Saha içi şovları oyuncuların sempatik hareketleri ile bence güzel bir organizasyon oldu. Umarım bir gün Türkiye'de de bu organizasyonu düzenleyebiliriz

2 yorum:

dahası var dedi ki...

biara fbtv yi açtım penny yine içeri dalıp turnike bırakıyordu o sırada :D

cenk dedi ki...

Sezon başından beri biba,biba diyorum gerçekten nasıl şutör olduğunu gösterdi. önümüzdeki yıl değerini katlatacak oyuncuların başında geliyor. Zaten önümüzdeki yıl fiba kafasındakileri uygulayabilirse piyasa tamamiyle altüst olacak gibi. Bazı oyuncuların değeri çok artacak bazı takımlar güç kaybedecek bir yerde iyi olacak ama bir yerdede bizim tsl moduna girmiş olacak el takımları.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...