8 Mart 2010 Pazartesi

Kaos


Hafta sonu Diyarbakır'da yaşananlara kayıtsız kalmak olmaz. Yaşananların elle tutulur yanı yok. Ancak Diyarbakır halkına mal etmek ne kadar doğru bilmiyorum. Sorunlu bir bölge orası , yıllardır Diyarbakır üzerinden bu ülkeyi bölmeye çalışanların var olduğunu bilmeyen yok. Dün akşam TELEGOL programını izliyordum. Ahmet Çakar'ı çok beğenmem ancak dün çok güzel konuştu. Yayına bağlanan İbrahim Yazıcı'nı lafı sürekli dolandırması gerçekten çok komikti. Sayın Yazıcı eski siyasetçilerdendir, iyi biliyor bu işleri cidden. Çetin Sümer bu işi uzatmamak adına ben kulübüm adına Bursaspor camiasından özür diliyorum lafını bir çırpıda söyleyebilirken, aynı lafı Yazıcı'dan duyamadık. Yok ben seni aradım , yok yemek yedirdik size (bu lafa da kıl oldum , aç mı doyuruyosun be adam, karşında bir kulüp başkanı var yemek yediğinizi daha kibar söyleyemez misin). içi boş elli tane laf. Benim görüşüme göre bu olanların tek sorumlusu TFF'dir. O stada Diyarbakır taraftarları haricinde kimlerin gireceğini anlayamayan federasyon çuvallamıştır. Zamanında önlem alınsaydı bunların hiç biri olmazdı. İkinci olarak da sütten çıkmış ak kaşık gibi dolanan Bursaspor tarafına selam ediyorum. Ankaragücü'nden başka dost olduğunuz kulüp var mı acaba. Bu sene Fenerbahçe maçında, bizzat benim de olduğum tribünü taşlayan Diyarbakır taraftarıydı di mi. Gene aynı şekilde Kupa maçından sonra TRT kameramanına saldıran da içinize karışmış Fenerbahçelilerdi sanırım. He bir de geçtim taraftar otobüsünü , takım otobüsüne pusu kurup taş atanlardan Bursa içinde ikamet eden Galatasaray taraftarlarıydı sanırım. Olayların bu derece gerilmesinde Bursaspor taraftarının da yönetiminin de etkisi vardır. Ve tekrar dün akşama döneceğim, İbrahim Yazıcı saygı duyduğum bir başkandı ancak dün akşam gözümde sıfırlandı. Bursa'da kafası yarılan Diyarbakırspor'lu taraftarlar vardı , durup dururken olmadı herhalde bu , en azından bunu için bile özür dilerim deme kibarlığını gösteremedi. Korktu, alacağı tepkiden çünkü. ,

İşin Diyarbakır boyutu tam bir kaos cidden. Nasıl çözülür kim çözer bilmiyorum ama 30 senedir çözülemeyen bir şeyi , bir futbol maçına bağlamak sorumluluğu üzerinden atmak ancak bizim ülkemizdeki siyasilerin ve bürokratların yapabileceği türden bir iş zaten.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...