29 Mart 2010 Pazartesi

Bir Derbinin Ardından

Maçla ilgili teknik taktik milyonlarca yazı okursunuz hiç yazmıyorum bile. Zaten Selçuk'un 40m'den attığı golle biten bir maça teknik taktik yorum yapan çarpılır...

Maç öncesi ve sonrası izlenimlerimi aktarayım ben...

- Kendi arkadaş çevreme bakarak konuşuyorum, genelde Fenerbahçeliler facebook vb. ortamlarda geliyoruz, koymaya az kaldı vs. gibi nispeten daha az iddialı laflar içeren videolar, fotoğraflar vb. şeyler paylaşırken, GS'liler o sene bu sene, bu sefer kaçarı yok, kesin yenicez, 3-5 atarız, Sami Yen mezar olur, orta sahayı geçemezler minvalinde atıp tutuyorlardı.

- Gene Fenerbahçe'liler sürekli Mor Menekşe klibini yayınlarken, GS'lilerin hit şarkısı Mustafa Ceceli Kanaryam'dı. Hatta stadda bile çalacaklardı, harbi şu mor menekşe olayı fena oturmuş içlerine ilk yarıda onu anladım.

- Kişisel olarak iddiaya girmek gibi huylarım yoktur. Kumardan nefret ederim, arada zevk için iddaa oynarsam oynarım yani, ancak oynayan arkadaşlarla maç muhabbeti yapmak bence bu bunu yener gibi konuşmak çok hoşuma gider. İlk kez bu maçtan sonra "lan keşke iddiaya girseydim köşe olmuştum şimdi dedim " içimden...

- Maç yaklaştıkça Sami Yen yolundaki dostların telefonu çıldırttı beni, yahu hastayız yatıyoruz evde yapılır mı bu. Ama takdir ettim abi bileti ne yapıcan kırıyoruz kapıyı işte diyip gene kapıyı kırmaları takdire şayan...E Sami Yen'e de bu veda yakışırdı, Seyrantepe'de daha düzgün olur bu işler artık...

- Kendimize yakışanı yapıp Özhan Başkan için pankartla çıktık sahaya, ilk kez alkışlandık sanırım Sami Yen'de...Demek ki bazı şeyler o kadar da zor değilmiş yeter ki yapılmak istensin...

- Maçı izlerken inanılmaz rahattım, Selçuk'un golünden sonra çıldırdım evde resmen, üst kattaki GS'li komşularımız kesin uyuz olmuştur bana...:)

- Keita'yı gördükçe Arif'e ettiğim sahtekar, atıyor kendini yere laflarından utanmaya başladım valla...

- Maç bitimiyle birlikte çöktük netin başına, doğal olarak GS'li arkadaşlar yoktu piyasada, bugün de geçsin yarından itibaren fotoğraflar paylaşırlar, son dk. da Lugano'nun yaptığı penaltı vs. diye.

- Fenerbahçe taraftarının konu GS olunca dalga geçme kapasitesi cidden süper oluyor. Bir daha Sami Yen'e gelmeyeceğimi Kadıköyden vurucam gol olacak, "FENERBAHÇE ALİ SAMİ YENİL'de antrenmana çıktı gibilerinden espriler güzeldi.

- bizim PAPAZIN ÇAYIRI'ndaki maç yazısını herkes okusun derim. Muhteşem bir Keita derlemesi. Hatta spoiler'da verelim yazıdan " 23- Keita trambosit dengesi bozularak yere düştü, kan nakline ihtiyaç var derken hakem yanından koştu, iyileşerek ayağa kalktı."

- Maç bitiminde playlistler güncellendi yani en azından GS'liler güncelledi, Mustafa Ceceli yerine Erkin Koray'dan Fesuphanallah'ı dinliyorlarmış bol bol...Fener tarafında tarife belli, Mor Menekşe'ye devam...

- Samandıra'da I LOVE YOU SELÇUK tezahüratı duydum ya, nerelere vurayım kendimi bilmiyorum.

- Volkan'a terbiyesiz diyenleri de allaha havale ediyorum, ortada hiçbir şey yokken emek hırsızlığı yapıp kendini yerden yere atan adam terbiyesiz olmuyord a Volkan mı oluyor ? Rahmetli Özhan başkan, zamanında Aziz Yıldırım'a edilen küfürlerle ilgili olarak, neden sadece ona ediliyor bir bakmak lazım demişti. Neden Volkan bunu sadece GS maçında yapıyor buna da bakmak lazım...

- Leo Franco'ya da galibiyet priminden hak versin Fener yönetimi, hak yemek bize yakışmaz...

Son olarak tüm maç boyunca susmayan hatta golden sonra da tüm Sami Yen'i susturan renkdaşlarıma teşekkür ediyorum, söz veriyorum bir hafta boyunca tüm medikal ve bitkisel desteği alıp pazar günü var gücümle, sesim bitene kadar bağırmak için stadda olacağım...

Derbi böyle geçti , dün motorsporları açısından da güzel bir gündü , ilerleyen saatlerde onlarla ilgili de bir derleme yaparız...



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...