18 Şubat 2010 Perşembe

Vonncouver 2010


Öncelikle özür dileyerek başlayayım. Yayın akışına Eurosport UK'den bakıp yarış 19:00'da başlıyor demem komedi cidden. Aradaki saat farkını hesaplamayı unuttum, ya da kendimi Londra'da sandım herhalde bir an :)...

Her neyse efendim her yönüyle beklentilerimizi karşılayan bir yarış oldu dersek doğru olur mu bilemeyeceğim. Öncelikle Riesch'in olimpiyat baskısını kaldıramaması ben de hayal kırıklığı yarattı. Lindsey Vonn'dan süper bir derece beklemiyordum zaten, ama istediğini aldı. Podyum için sürpriz desek hatta yeridir.

Yarışın geneline bakarsak, kendilerinden iyi performans beklenen Nadja Kamer,Nadia Styger ve Maria Riesch'in kötü performansları şaşkınlık yarattı desek yalan olmaz. Ancak yarışın en dramatik anı İsveç'li Anja Paerson'un son tümsekten dengesini kaybederek çıkması ve düşmesi oldu. Çünkü düşmeseydi muhtemelen Mancuso'yu geçip gümüş madalyaya uzanacaktı ve Kostelic'e ait olan 6 olimpiyat madalyası rekoruna ortak olacaktı. Aşağıdaki foto tam o son tümsekten çıktığı anda çekilmiş, havada belliymiş zaten düşeceği.




Tabi tüm bunları yazdıktan sonra Mancuso ve Goergl'in başarılarını da görmezden gelmemek lazım. Özellikle Goergl'in annesinin izinden giderek olimpiyatlarda madalya kazanması da ayrı bir güzellik oldu. Kendisinin göz yaşları zaten durumu özetledi. Sonuç olarak ben izlemekten keyif aldım, ancak yukarıda saydığım favor isimlerin Vonn'u biraz daha zorlamasını beklerdim. Bakalım diğer yarışlarda da Vonn bu performansı sürdürüp Vonncouver 2010'a çevirebilecek mi Kanada'yı göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...