26 Şubat 2010 Cuma

Gecenin Kazananı


Bir hafta içinde ikinci futbol yazım oluyor farkındayım. Ama buna kayıtsız kalamazdım. Dün akşam stada girerken, içimizde çok ümit yoktu ne yalan söyleyeyim. Tek isteğim pes etmeden, mücadele eden oyuncular görmekti sahada. Sonunda elenecektik belki de ama olsun o mücadeleyi görmeyi özler olmuştuk geçen sene... Tam da beklediğimiz gibi oldu , mücadelemizin üzerine Emre'nin biraz da şansı yardımıyla attığı gol geldi. Ahh Alex dedik onu atsan iş bitmişti. Yanımdaki arkadaşlarıma Guiza çıkarsa ilerde basamayız, komple gelirler üstümüze dedim ve öyle de oldu. Golde Volkan'a suç bulduk stadda, sonra tekrarını izledik "adam da nefis kesmiş topu be abi" dedik. Sağlık olsun sonu olamayan bir maceraya biraz daha erken veda ettik bana göre. Ama dün gecenin bir kazananı vardı ki akla tarife sığmaz. Sadece hazırladıkları o muhteşem koreografi ile Telekom tribünü değil , bize eski zamanların Migros'unu hatırlatan Migros tribünü, alt blokta sosyete tabir ettiğimiz yerdekilerin bile can-ı gönülden katıldığı tezahüratlarla beni şaşırtan Fenerium tribünü, 90 dk. susmayan Maraton Üst (özellikle A ve B Blok )...Hepsi harikaydı. Ama müsadenizle Vamos Bien , Grup CK ve Unifeb için ayro bir parantez açıyorum. 1500 tane sopalı pankartı hazırlamak, Star Wars'un unutulmaz repliğini pankarta taşıyıp , tam da Star Wars müziği eşliğinde onu açarak , maçı izlemeye gelen bir avuç Lille taraftarını ve onlarca yabancı basın mensubunu hayretler içerisinde bırakan koreografi'nin mimarlarını ayakta alkışlıyorum. Emeğinize ve ellerinize sağlık dostlarım. Bir sonraki seferde gözü uykusuzluktan kapanma noktasına gelene kadar sizlere yardım etmek benim boynumun borcudur valla.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...