16 Kasım 2009 Pazartesi

Nereye Gidiyoruz


Basketbolu konuşmak isterdim ama konuşamıyorum. Önce taraftarlar birbirlerine küfür ediyordu, sonra salon içinde birbirleriyle dalaşmaya başladılar, sonra rakip takım taraftarları alınmadı salonlara. Bu belki biraz keser dedik ama bu sefer de salonda tek taraf olan ev sahibi taraftarlar oyunculara küfürler yabancı maddeler yağdırmaya başladı, o da yetmedi geçen yıl Fenerbahçe - Efes serisinde sahaya taraftar daldı... Maç bitiminde olan bir olay , 5 maç ceza ile kapatıldı. Ve düne geldik , maç uzatmaya gitmiş Galatasaray takımının oyuncuları cidden inanılmaz mücadele verdiler iyi oynadılar , ama birden bire bir bayan'ın yaptığı el hareketini bahane gösteren taraftar güruhu sahaya ne bulursa atmaya başladı... Tamam hadi tahrik etti seyirciyi eyvallah, bu mudur yani taaa karşı pota arkasından sahaya girip noluyoruz yahu diye sağa sola bakınan Kinsey'e arkadan gelip vurmanın , bu bayanın yaptığı tahrikle ne alakası var. Bu olaylar bitmiyor böyle giderse de bitmeyecek , ikinci yarıdaki maçta da aynısını Fenerbahçe taraftarları yapacak çünkü. Bu işin sonu nereye varacak bilmiyorum, ama protokol tribününde üzerinde Fenerbahçe forması olan 8 yaşındaki çocuğa bile tahammül edilemez hale gelinmişse, buraya artık üst seviye müdahele şarttır. Ben Fenerbahçe'liyim, üstelik koyu da bir taraftarım... Nasıl geçen yıl Efes maçında olanlara lanet okuduysam , dün olanlara da okuyorum çünkü ben aynı zamanda bir basketbolseverim, benim gibi koyu bir taraftar bile bu olanlara böyle bakabiliyorsa, yönetici sıfatıyla orada duran kişiler de haklarını versinler. "Bizden özür dilemediler ki biz dileyelim"," eee canım geçen yıl Efes maçında olanların yanında bu ne ki", ya da aaa ben ilk kez görüyorum benchteki oyuncuya saldırıldığını diyerek yöneticilik olmaz. Bunun adı şarlatanlıktır, madrabazlıktır... Bu lafları kimin dediği önemli değil, ister başkan olsun, ister sorumlu idareci, olsun isterse kulüpte dış kapının mandalı olsun. Herkes şapkasını önüne koyacak düşünecek... Bu işin sonunda bir oyuncu sahada yaralanacak, eğer o oyuncu yabancılardan biri olursa başımıza neler gelir acaba bunu tahmin edebilme projeksiyonuna sahip mi yöneticilerimiz. 28 Kasım'da Abdi İpekçi'de bir derbi daha var, bu sefer bayanlar liginde. O maçta olabilecek en ufak bir olayın nelere gebe olduğunu anlayan kaç yönetici var merak ediyorum şu an cidden, Gidişat iyi değil aklı selim insanların olaya el koyması lazım...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...