24 Kasım 2009 Salı

Ayıkla Pirincin Taşını

Malum skandal sonrası, açıklama açıklama üstüne geliyor. Benim tuhafıma giden iki açıklama var ama. Biri Tufan'ın, biri de Cemal'in...Şimdi oldu ki gazeteci arkadaşlar bu açıklamaları uydurduysa -ki Tufan'ın röportajı NTVSPOR'da videosu bile var o uydurma olamaz. Zaten böyle bir şey olsa resmi site aracılığı ile yalanlama da gelirdi bence...Buyrun pirincin taşını ayıklamaya

Cemal Nalga'ya kulak verelim önce Habertürk'e verdiği röportajda ne demiş bakın:

"Soyunma odasında konunun ciddiyetinin farkında değildik. Takım arkadaşlarımla olay üzerine türlü türlü espriler yaptık. Ben Tufan’a oranla çok daha uzun ve iri olduğum için ‘O forma sana küçük gelmez mi? Üzerinde nasıl duracak?” diye takıldılar. Formanın asli sahibi Tufan’ın tepkisi ise ‘Oğlum sakın diskalifiye olup beni de yakma’ oldu. Zaten bu cümleden bile sonrasında başımıza neler geleceğinden haberdar olmadığımız net biçimde ortaya çıkıyor. Keşke o formayı giymeden önce beni bir uyaran olsaydı da başımıza tüm bunlar gelmeseydi."

Şimdi de mikrofonlarımızı Tufan Ersöz'e uzatıyoruz o da NTVSPOR'a ne demiş bakın :

"Ne yazıkki benim için çok büyük üzüntü verici bir durum. Ancak yaşanan olayla ilgili uzaktan yakından bir bağlantım yok. Olayla ilgili formada ismim yazması dışnda en ufak bağlantım yok. Ben oradaki 2 maçta da sakattım ve oynamadım. Formamın kullanılıdığı hakkında haberim ve onayım olmadı. Maçla alakalı resmi bir evrak görmüşlüğüm de yok. O maçların kağıtlarında ismim geçtiğini ben de sizden öğrendim, hiç bilgim olmadı"

Şimdi sadece kalınlaştırdığım kısımlara bakın, gerisini boşverin. Ben ilk başta ikisine de ceza verilmesine karşıydım, ama eğer federasyon bu gerekçe ile ceza veriyorsa, o gün sahaya çıkan herkese ceza vermelidir. Tufan için de söyleyecek söz bulamıyorum, kendisi beğenerek izlediğim basketbolculardan biridir. Çıkıp delikanlı gibi söyle, ben de soyunma odasındaydım hatta işi böyle dalgaya bile vurduk de. Haberim bile yoktu ki bilmem ne diye konuşmak yakışmamış Tufan'a. Son olarak da biz bu cezalara itiraz edeceğiz diyen Sayın Mehmet Helvacı'ya selamlarımı iletip, sıcağı sıcağına yaptığı açıklamada ki "Ne karar çıkarsa çıksın biz saygılıyız, kabulleniriz. Bu rezaletin izahı, affı yok" minvalinde söylediği sözleri hatırlatıyorum kendisine. Etik duruşları ceza açıklanana kadarmış sanırım. Bir de lazım olursa diye şunu öneriyorum kendisine bir göz gezdirsin...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...