22 Ekim 2009 Perşembe

Yeter Bogdan Tanjevic


Kendisini hem ulusal hem de Fenerbahçe coach'u olarak hep eleştirdim, yapmak istediği şeylerin Türk Basketbolu için geride kaldığını anlatmaya çalıştım yıllarca. Ama yok olmuyor işte 2+2=4 zorlasan da, çatlasan da, patlasan da 5 olmaz yani. Dün daha ilk çeyrek sonunda suratları düşüp maçı bırakan oyuncuları görmek istemiyorum ben artık, hoca mola'da taktik verirken yüzüne bakmayıp hocayı takmayan oyuncuları istemiyorum ben artık, hocanın çizdiği set varken kafasına göre penetre edip seni de sallamıyorum gibilerinden davranan oyuncu da görmek istemiyorum bu takımda. E bu kadar adamın böyle davranmasına sebep olan bir şey vardır elbet di mi. O zaman o sebep olan şeyi görmek istemiyorum bu takımda. Sevgili İlker'le birlikte - ki kendisinin maç değerlendirmesine buradan ulaşabilirsiniz- , çıldırmamak için zor tuttuk kendimizi. Ey hoca sorarım sana Rasim Başak'a sezon öncesi hazırlık maçlarında bile bu kadar süre vermedin, ne oldu birden kurtarıcın mı oldu. Tam oyuna ısınmışken Kinsey'i her zamanki gibi dışarı aldın gene. Artık ciddi ciddi oyuncuların iyi oynarsam kenara alıyor idare edeyim de oyunda tutsun diye düşünmeye başladığını düşünür oldum. Oyunun sonlarına doğru Gricek'i de 4 nmarada gördük ya o da yetti bize. Ya allah aşkına şu takıma gidip NCAA'den ya da NBA'e girememiş adamlardan 200-300 bin $'a bir 4 numara alsanız takımın havası değişir birden bire. 1 sene gözden kaçar anlarım, 2. sene alınmaz kıllanırım, 3. sene de aynı hatayı yaptığın zaman, sen bu takımı sabote ediyorsun hoca derim ...Ya da yapılan işlerden memnun değilsin istediğin adamlar alınmıyor diye intikamını bu şekilde alıyorsun herhalde. Aziz Yıldırım ile Doğan Hakyemez birlikte izlemişler maçı , gitti eter geldi beter durumuna düşmez inşallah bu iş. Son sözümüzde oyunculara , tamam hoca ile aranız iyi değil, içinizdeki oynaa şevkini kırıyor belki de haklısınız. Ama kendinize gelin beyler üzerinizde taşıdığınız forma FENERBAHÇE forması, formanın hakkını verin...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...