12 Ekim 2009 Pazartesi

Robertson İbriğe Ulaştı

Başlığa bakıp ne oluyor kardeşim ne ibriği diyebilirsiniz. E benim suçum değil Snooker Glasgow GP'sinin birincilik kupası gelenekselleşmiş bir şekilde bu ibrik yani. Her neyse özel sebeplerden dolayı , maçı bölük pörçük olarak çok fazla seyredemesemde, gecenin bir köründe maçın sonuna yetişebildim. Gerçi ben yetiştiğimde Robertson işi bitirmişti ama olsun. Harika bir mücadelenin sonunda Robertson, Ding'i 9-4 yendi. Gerçi sabah seansında ki çekişme devam eder sanıyordum ama, Ding sabahki performansını taşıyamadı akşama. Robertson ibriği aldı, 70.000 £ para kazandı falan hepsi boş bunların. Maçtan sonra yaptığı konuşmada bu şampiyonluğu Chloe'ye armağan ediyorum dedi. İlk başta sanırım herkes kız arkadaşı falan sandı fakat sonradan konuşmaya devam edince, Chloe'nin kanser hastası olan bir kız olduğu ve Robertson hayranı olduğu, hatta bu turnuvayı izleyeceği ancak maalesef ömrünün buna yetmediğini anlattı. Başarılı bir sporcu olmak tabiki de çok önemli bir meziyet, ancak başarılı sporcuları büyük sporcular ya da efsane sporcular yapan, bu tip şeyler işte. Robertson'da hem bilardo masasında gösterdiği performansla, hem de bu tip davranışlarla bu yolda emin adımlarla ilerliyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...