8 Ekim 2009 Perşembe

Fenerium Turnuvası 2.gün

Okyanusun bu tarafına geçelim hatta geçmekle kalmayıp direkt Caferağa'ya dönelim. Malum Fenerium turnuvasını takip ediyoruz bizatihi yerinde . Dün 2.gün maçları vardı. Spartak Moskova BM gibi takım valla. Janel McCarville'de dün kadroya katıldı gerçi kenarda duruyor ama olsun. Önceki gün bahsettiğimiz İzlanda'lı oyuncu Louice Halvarsson dün gerçekten harika oynadı. Neticede söylenecek bir şey yok Spartak Moskova bu yılda en büyük favori. He bu arada çok ince detay , biz takımlarımıza sponsor bulmak için dört dönerken , Spartak Moskova formasını Armani Jeans'e yaptırıyor. Dobri Anjeli Kosice takımı bildiğimiz düzende oynamaya devam ediyor. Maçtan sonra oyuncularla birlikte Ramat Hasharon maçını izledik, tek söyledikleri, Fenerbahçe neden bu kadar kötü oynuyor, dün de böyle oynasalardı keşke oldu... Ona da değineceğiz.

Rakibi küçümsersen bunun cezasını çekersin, dün Fenerbahçe'de Kosice maçında gördüğümüz savunm sertliği gitmişti. Üstüne bir de kaçan boş atışlar eklenince Ramat Hasharon öne fırladı. O gazla da savunmayı sertleştirdiler iyice ve haklı bir galibiyet aldılar. Neticede hazırlık turnuvasıdır amaç bu tip eksiklikleri görmek zaten bu turnuvalarda, ancak halen daha çok şeyler beklenilen Melike'den o katkıyı görememek endişe verici cidden. Begüm bu sene ciddi bir toparlanma sürecinde iki maçtada gösterdi bunu, ciddi bir hırs akzanmış ve bunu sahaya çok iyi yansıtıyor. Dün biraz kısmetsizlik de vardı boş üçlükler girmedi, pota altından kaçan basit şutlar oldu, çemberin içinde üç tur atıp çıkan toplar oldu. Sonuçta bunların hepsini ben konsantrasyon eksikliğine bağlıyorum. Bugünkü Spartak Moskova maçının esas test mücadelesi olduğunu düşünüyorum. Dün Spartak Moskova maçında küçük bir video çektim maç içinde onu da ekliyorum buraya. Bugünün Programı: 17:45 Dobri Anjeli Kosice - Ramat Hasharon 20:00 Fenerbahçe - Spartak Moscow Region (FB TV)



video

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...