23 Ekim 2009 Cuma

Ağır Geldiler

Daha önce burada Fenerbahçe Acıbadem'i izlemek zevk verecek demiştim. Gerçekten de bugün Burhan Felek'e çekişmeli ve güzel bir voleybol maçı izlemek için gittik. Şu kadar söylüyorum Ben bu takımın geçen yıl yaptığı tüm maçları izledim nerdeyse. Eczacıbaşı ile oynadııkları maçları da taraftar olarak bizzat hem iç saha da hem de deplasmanda takip ettim. Ve o muhteşem çekişmelerin yaşandığı maçlardan birini daha izlerim diye düşünürken rakibini adeta sahadan silen bir Fenerbahçe gördüm. Sadece ilk sette oyun olarak Eczacıbaşı'nın biraz üstünlüğü vardı ama onu da setin sonlarında kaybettiler. İkinci set resmen ezildiler, ben uzun yıllardır Eczacıbaşı takımının bu kadar basiretsiz kaldığı bir set görmemiştim. Üçüncü sette'de oyunun kontrolü ritmi Fenerbahçe'de oldu hep. Bu takımın Türkiye liginde bırakın maç vermeyi, set vermesi için bile ciddi konsantrasyon eksikliği ya da rakibi küçük görme gibi sebeplere ihtiyacı var. Cidden Fenerbahçe Acıbadem'in kadrosu bu lige ağır geliyor biraz. Umarız Şampiyonlar Ligi'nde başarılı olup Türkiye'ye yeni gururlar yaşatırlar.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...